Telefon kontaktowy: 32 603 74 16 >>>Formularz Kontaktowy<<<
Blacharnia-Lakiernia czynna:
poniedziałek - piątek | od 8.00 do 18.00 |
sobota (dyżur Biura Obsługi Klienta) | od 8.00 do 14.00 |
niedziela | nieczynne |
BLACHARNIA LAKIERNIA TOYOTA KATOWICE TO:
- największy na Śląsku autoryzowany serwis Blacharsko-Lakierniczy Toyota i Lexus,
- naprawy powypadkowe rozliczane bezgotówkowo z ubezpieczycielami,
- samochody zastępcze na czas naprawy - flota samochodów 100 szt ( nowe modele Toyota i Lexus, również z napędem hybrydowym)
- najwyższe standardy obsługi potwierdzone certyfikatem TOYOTA TSM,
- naprawa wszystkich marek samochodów.
Zgłoszenie szkody:
W celu ułatwienia zgłoszenia szkody, udostępniamy Państwu formularze współpracujących z nami firm ubezpieczeniowych. Prosimy o kliknięcie na linki ponizej celem pobrania formularza zgłoszenia szkody:
►Zgłoszenie szkody PZU - wyłącznie poprzez oficjalną infolinię PZU - tel. 801 102 102
►Zgłoszenie szkody Allianz -----> formularz do pobrania (pdf)
►Zgłoszenie szkody Hestia -----> formularz do pobrania ( pdf)
Oprócz czytelnie wypisanego formularza proszę pamiętać o zabraniu ze sobą następujących dokumentów:
► oryginał polisy OC/AC,
► dowód rejestracyjny lub potwierdzenie zatrzymania dowodu przez Policję,
► prawo jazdy,
► dowód rejestracyjny samochodu,
► kartę pojazdu,
► dowód osobisty
► zgody banku lub leasingu na likwidację szkody * jeśli samochód jest w leasingu lub kredycie
Może się zdarzyć, ze firma ubezpieczeniowa zażąda dostarczenia innych dokumentów, w zależności od specyfiki zdarzenia drogowego, jednak standardowo do zgłoszenia szkody powinny wystarczyć ww. dokumenty.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, proszę o kontakt lub wizytę w Dziale Napraw Blacharsko – Lakierniczych, gdzie nasi doradcy chętnie pomogą w uzupełnieniu druków zgłoszenia szkody i przedstawią Państwu właściwy tok postępowania w kontaktach z firmami ubezpieczeniowymi.